طراحی

استدیو و تیم نریا از سال 1394 تشکیل شد و اول در زمینه طراحی و گرافیک مشغول به فعالیت شد ،طراحی با Photosho ،illustrator و pics art ، و تا سال 1395 در این حوضه مشغول بود. (از طریق ارتباط باما می توانید سفارش خود را از قبیل کارت ویزیت، بروشور ،پوستر ،طراحی لوگو وسایر موارد ثبت نمایید)

انیمیشن

در سال 1395 با مدیریت رضا نجاتی این استدیو وارد حوضه انیمیشن 2بعدی شد، انیمیشن سازی با نرم افزار های Moho, Drawing Cartoons, Animate.

تقریبا در سال 1396 کانال آپارات تیم راه اندازی شد و با استقبال خوبی مواجه شد ،از انیمیشن های موفق تیم میتوان به سری "the past" اشاره کرد. هردوی این دوحرفه‌ی انیمیشن سازی و گرافیک باعث رسیدن سریع تر به بازی سازی که هدف اصلی تیم بود شد. (از طریق ارتباط باما می توانید سفارش های خود را از قبیل انیمیشن، موشن گرافیک ،گیف انیمیشن  وسایر موارد ثبت نمایید)

وب نویسی

تا اوایل سال 1397 به این دو موضوع پرداخته شد و بعد از آن کم کم این تیم به سراغ وب نویسی و وب دیزاین رفت، این وبلاگ نیز بعد از این برحه زمانی افتتاح شد! (از طریق ارتباط باما می توانید سفارش های خود را از قبیل ساخت وبسایت، ساخت وبلاگ ،بهینه سازی قالب وبلاگ  وسایر موارد ثبت نمایید)

بازی سازی

و بلاخره در سال 1398 وارد حوضه بازیسازی شد، هم اکنون نیز در حال افزایش مهارت در این چهار حوضه می‌باشیم، امید است که انشالله این تیمبا حمایت خدا و اسباب خدا،شما بتوانیم به دست آورد های بیشتری دست پیدا کنیم.

 جهت حمایت از این لینک اقدام بفرمایید.


 

تیم ما سعی در توسعه و ارائه هرچه بهتر پروژه ها و ...  دارد ، از همین رو هرگونه انتقاد و پیشنهادی در این مورد مد نظرتان است را در همین صفحه برای ما کامنت کنید ، تا شما نیز در پیشرفت این تیم با ما سهیم باشید.